Besøg og optagelsessamtale

Vi aftaler gerne en rundvisning på Freja Skolen og fortæller om vores pædagogik og om skolen.

Mange kontakter os for at høre mere, kommer efterfølgende og ser skolen, samt får en indledende samtale med en eller to lærere.

Ønsker I at komme og besøge skolen, samt optagelsessamtale med skoleleder og lærere?

Ret venligst henvendelse ved at udfylde vores kontaktformular.

Er der kendskab til Steinerpædagogik læs mereNejJa

Indmeldelse

Indmeldelse kan ske efter, at skole og hjem er blevet enige om skolegang på Freja Skolen. I forbindelse hermed vil vi bede jer om samtykke til at indhente eventuelle relevante udtalelser og dokumenter fra tidligere institution/skole og PPR.

Indmeldelsesblanketten for skolen og/eller SFO udfyldes af forældrene og afleveres på skolens kontor.

Indmeldelse Freja Skolen

Indmeldelse Freja Skolen SFO

Opskrivning til skolestart

Ønsker man at skrive sit barn op til skolestart på Freja Skolen, så udfyldes indmeldelsesblanketten, anføres med ønsket starttidspunkt og sendes til adm@freja-skolen.dk.

Herefter vil man blive inviteret til åbent hus inden skolestart.