Nord for Sorø, mellem St. Merløse og Stenlille ligger Alfehaven. Alfehaven er en lille privat Rudolf Steiner børnehave og vuggestue, med tilknytning til Freja Skolen, der er en Rudolf Steiner skole med børnehaveklasse til og med 9. klasse. Alfehaven består af børnehave og vuggestue, dvs. vi har børn fra ca. 10 måneder.

Måske er børnehuset Alfehaven noget for dit barn?

Er du interesseret i at høre nærmere, så skriv til os eller ring og hør nærmere. Vi glæder os til at høre fra dig.

Selvom det er privat, er det ikke dyrere end en kommunal institutionsplads. Forældrebetalingen for vuggestuen er 2.950 kr. og for børnehaven er den 2.250 kr. pr. måned – og det er inklusiv økologisk varm mad som tilberedes dagligt af pædagogerne i vores eget køkken.

I kan altid blive skrevet på ventelisten. Det koster 600 kr., og så er dit barn sikret en plads. Man bliver skrevet op i den rækkefølge, man bliver tilmeldt og har betalt. Søskende til børn i Alfehaven og på Freja Skolen har fortrinsret.

• Vi har ledige pladser i vores dejlige vuggestue – ved interesse kontakt børnehusleder Jesper Lyshave her

alfehaven maj 09-14
interiør alfehaven