Åbent hus og Lanternefest d. 10. november kl. 16-18

Freja Skolen inviterer endnu engang til sin traditionsrige lanternefest. Inden festen er der åbent hus på skolen, så alle interesserede får mulighed for at møde skolens ledelse, stille spørgsmål og få en rundvisning på skolen.

Kl. 16 inviterer skoleleder Gisela til åbent hus, med rundvisning og information om skolen og klasserne. Efterfølgende inviteres gæster med til lanternefesten. Det er ikke nødvendigt at tilmelde sig, men ved I på forhånd, at I kommer, må I meget gerne give besked på adm@freja-skolen.dk.

Kl. 17 starter Lanterne festen, hvor 1.-3. klasse og deres lærere laver lanterneoptog med hjemmelavede lanterner og får besøg af Morten vægter, der deler sol- måne- og stjernesmåkager ud. Derefter hygger vi med suppe og brød. arrangementet slutter kl. 18.

Alle er velkomne.